~ ממרח פסטו טבעוני ~

רוטב הפסטו הראשון שלי הוכן הערב בהשראת בצק אלים, רק שטבענתי אותו ללא הפרמזן והוספתי לו פטרוזיליה.

ממרח פסטו טבעוני

מה דרוש לנו?

  1. חבילה אחת של עלי בזיליקום טריים
  2. חופן עלי פטרוזיליה קצוצים
  3. חופן צנוברים/אגוזי מלך
  4. כף שמרי בירה {אופציונלי}
  5.  שן של שום
  6. כשליש כוס שמן זית
  7. רבע כפית מלח
  8. מעט לימון מעל הכל

ממרח פסטו טבעוני

איך עושים שזה יקרה?

  • שמים את כל המצרכים בבלנדר, רצוי לקצוץ היטב את הירוקים.
  • טוחנים בבלנדר שוב ושוב בפולסים קצרים, אצלי לקח קצת זמן אבל היה שווה את זה, המשכתי בטחינה קצרה כל פעם, כשעצרתי את הבלנדר הורדתי את כל מה שנדבק לדפנותיו עם לקקן, זה עזר לאחידות של הממרח, כי הבלנדר שלי קצת חלש.
  • וזה הטוויסיט שלי: בדרך הוספתי כפית זרעי צ'יה טחונים ו-2 כפות מים, בשביל הבריאות, לא חובה למתכון, אבל לא היו לי שמרי בירה וזה מה שעלה לי לראש כתחליף.
  • הגשתי על טוסטים עם גבינת טופוטי, כל אלו עברו כעשר דקות בטוסטר על 200 מעלות.
  • להגיש חם.

ממרח פסטו טבעוני

בתאבון!

לעוד ממרחים:

חומוס מסבחה | ריבת חלב טבעונית | גבינת שמנת שום-שמיר {ע"ב טופו} | ממרח שוקולוז או: נוטלה טבעוני | ממרח מתוק-מלוח: קרמל תפוחים | ממרח פסטו טבעוני | מיונז טבעוני | ממרח עדשים | ממרח גבינת טופו | דבש ענבים