עשו זאת בעצמכם: מטהר אוויר ביתי

עשו זאת בעצמכם: מטהר אוויר ביתי

זה אומנם לא מתכון, או משהו שקשור באוכל, אבל היי – אבקת סודה משמשת אותי המון באפייה, אז אל תשפטו לפני שתקראו עד הסוף. החלטתי לעלות לבלוג שלי את ה"מתכון" למטהר אוויר ביתי, רק בגלל שהוא כל כך פשוט, קל ומהיר לעשייה, אתם צריכים בסה"כ 2 מרכיבים פשוטים, שאחד מהם בטוח כבר יש לכם בבית. לי היו את שניהם.

מה צריך?

  1. אבקת סודה
  2. שמן אתרי מכל סוג שאתם אוהבים {אני בחרתי שמן אקליפטוס}
  3. צנצנת קטנה וחתיכת בד או מכסה

איך מכינים?

  • ב"מתכון" הזה אין כמויות, מכיוון שזה תלוי בגודל הצנצנת שאתם בוחרים. אפשר להשתמש בכל צנצנת יש לכם בבית.
  • לוקחים את הצנצנת שבחרנו, אני לקחתי אחת קטנה ששימשה אותי בעבר לתבלינים, המכסה שלה החליד כולו לכן לא ידעתי האם לזרוק או לשמור אותה עד שנתקלתי במתכון המופלא הזה.
  • לקחתי חתיכת בד שהיתה לי במקרה בבית, ועשיתי בה חורים עם מחט עבה, קשרתי אותה לצנצנת עם סרט אדום יפה שבמקרה גם יש לי בבית. אתם יכולים לגזור חולצה ישנה, ואפילו להשתמש במכסה של הצנצנת ולעשות בו חורים עם מסמר ופטיש {או מקדחה, מה שזמין לכם יותר}. במקום החוט אפשר להשתמש בגומיה לשיער או כל חוט שיש לכם בבית, זה לא באמת משנה.
  • מילאתי כמחצית מהצנצנת בסודה לשתיה, ומעל טיפטפתי 10-15 טיפות משמן האקליפטוס. שמתי את הבד על פתח הצנצנת וקשרתי יפה עם הסרט האדום. עירבבתי את הצנצנת מעט כדי שהשמן יספג בסודה לשתיה, כבר מרגישים את הריח מתפשט בכל החדר. כייף!
  • ממליצה לנער את הצנצנת כל מספר ימים כדי לתת לשמן להפיץ את ריחו בצורה המיטבית.
  • תהנו וספרו לי בתגובות מה אתם חושבים ❤
4 מחשבות על “עשו זאת בעצמכם: מטהר אוויר ביתי

  1. מקסים 🙂 אמנם לא מתכון של אוכל (מתגעגעת…מתי פוסט חדש בנושא זה?) אבל עדיין מתכון, וטבעי שמדבר אליי גם, ויש הכל בבית אז אני בעד 🙂

    • היי מיכלי,
      תודה רבה על הפרגון, מחכה לשמוע ולראות את התוצאות שלך! מוזמנת לעלות תמונה בעמוד הפייסבוק שלי.
      לגבי מתכון-אוכל חדש, משהו מתבשל ויעלה ממש בקרוב, אז השארי קשובה למייל.
      המשך ערב נפלא,
      הדס ❤

כתיבת תגובה

