השף פקיניו: ספר מתכונים טבעוני לילדים

השף פקיניו

הסיפור שלי עם ספר המתכונים, השף פקיניו, התחיל לפני בערך שלושה חודשים. אלינור פנתה אלי בבקשה אם ארצה שאחד ממתכוני יופיע בספר מתכונים לילדים {טבעוני, כמובן}, אז שלחתי לה מתכון. חיכיתי בסבלנות כדי לקבל בשורה משמחת – הספר כבר מאוייר כמעט כולו, ואלינור יחד עם שותפתה לפרויקט, סיון, פתחו בפרויקט מימון המונים בהאדסטארט על מנת שיוכלו להוציא את הספר המקסים הזה לאור.

על מה כל הסיפור בעצם? במסעדה עובדות שלוש דמויות: פייר, שף המסעדה, בחור קצת לחוץ וקופצני, מן אמן משוגע. סו, הסו-שף של פייר, קוראת מחשבות ודי מנהלת את העניינים מאחורי הקלעים. ולואי, השף דה פארטי, הוא מבולגן, מבולבל, מגושם, אבל מלא כוונות טובות. יחד עם שלושתם הילדים נסחפים להכנות המטורפות במסעדה לקראת בואו של השף פקיניו הנחשק. אף אחד לא ראה אותו מעולם והוא הדבר החם בעולם המסעדנות. אבל דברים מסתבכים והסוף מפתיע. {לקוח מתוך עמוד הפייסבוק}

מעבר לזה שזו התרגשות גדולה עבורי, ציון דרך לכך שהטבעונות רחבת היקף גם בסקטור החינוכי, בצורת ספר בישול אטרקטיבי לילדים, שילדים מבשלים, גם העובדה שמתכון שלי מככב שם דיי מרגשת, לראות את הפרויקט הזה רוקם עור וגידים ולחכות ליום שבו אחזיק שלושה עותקים ממנו {כן, כבר הספקתי לתמוך בפרויקט "תארוז לי שלושה וגלידה"}, עותק אחד לכל אחיין {טפו טפו, הרבה אחיינים}.

רוצים לנחש איזה מתכון מהבלוג שלי יופיע בספר? הנה רמז:

השף פקיניו

מוזמנים לכתוב בתגובות לפוסט את הניחוש שלכם!

לתמיכה בפרויקט: ספר בישול טבעוני לילדים – headstart

לעמוד הפייסבוק של הספר: השף פקיניו

את הסיפור כתבה סיון שיקנאג'י, כותבת ומעצבת גרפית.

את האיורים איירה אלינור נחאיסי, אנימטורית ומאיירת.

7 מחשבות על “השף פקיניו: ספר מתכונים טבעוני לילדים

  1. קאפקייקס באונטי טבעוני!!
    לפי הריח של הקוקוס.. נכון?
    גם אני כמובן הזמנתי לי את ספר המתכונים לילדים.
    לשניים שלי ולי. הרי כולנו ילדים עמוק בפנים 😉

כתיבת תגובה

