כדורי מרציפן ביתיים טבולים בקקאו

כדורי מרציפן ביתיים טבולים בקקאו

הפעם הכנתי כדורי מרציפן ביתיים טבולים באבקת קקאו מרירה ומושלמת, תבטיחו לא לגלות, אבל זה מתכון מעולה שמניב ממתק בריא יחסית וטעים מאוד לאוהבי המרציפן. אני חובבת מרציפן מאז ילדותי, בכל הזדמנות שיש לי אני אוהבת לנשנש אותו עם שוקולד מריר… נראה לי שזו שריטה: אני זוכרת את עצמי אוכלת את המרציפן המוצפה שוקולד כמעט תמיד. אפשר לומר שטורטית ומרציפן היו שני המתוקים האהובים עלי שהייתי ילדה.

כדורי מרציפן ביתיים טבולים בקקאו

כמובן, מיד חיפשתי מתכון לכדורי מרציפן ומצאתי אחד מצוין בבלוג Wayfaring Chocolate, מיד החלטתי לנסות להכין אותם, להיזכר בטעם הילדות עם נגיעה בייתית היה חלום עבורי, מעבר לזה שזו היתה חוויה קולינארית יוצאת דופן שלקחה אותי כמה עשורים אחורה בזמן. 

מה צריך? {ל-22 כדורים קטנים}

  1. 1 ו-1/4 כוסות (125 גרם) שקדים טחונים
  2. 1/4 כוס סירופ מייפל/אגבה
  3. 1/4 כפית תמצית שקדים {לא חובה}
  4. 1 כף אבקת קקאו
  5. 1/4 כפית קינמון טחון

איך מכינים?

  • בקערה בגודל בינוני, מערבבים יחד את השקדים הטחונים, המייפל, ותמצית השקדים {אני הכנתי בלי}. בעזרת ידיים רטובות, מגלגלים חצי כפית של התערובת לכדורים קטנים וקומפקטיים.
  • מערבבים בקערה {קטנה} נפרדת את הקקאו והקינמון, ואז מגלגלים את כדורי המרציפן העירומים בקקאו, כך שכל אחד מהם מכוסה כולו באבקה.
  • מאחסנים במקרר, בקופסא אטומה.
  • טיפים! *חשוב להשתמש בשקדים מקולפים, אני הכנתי עם הקליפה, כך שיצאו לי כדורים בצבע בז' ולא לבן {לא קריטי, אבל זה נראה טוב יותר בלי הקליפה}. *שימוש באגבה ייתן תוצאה בהירה יותר גם כן.

כדורי מרציפן ביתיים טבולים בקקאו

בתאבון!

לעוד מתכונים מתוקים:

סיגרים מתוקים

דבש ענבים

כדורי שוקולד

כדורי גזר

19 מחשבות על “כדורי מרציפן ביתיים טבולים בקקאו

  1. היי
    יש לי מרציפן לאפייה, יש מצב לעשות איתו איכשהו את המתכון (או לחלופין מתכון אחר שאוכל להשתמש במרציפן שלי בו )?

    • היי אינה
      לא עבדתי עם מרציפן לאפייה, הוא אכיל? אם אפשר לאכול אותו ככה אז אין בעיה להשתמש בו למתכון הזה 🙂

      בהצלחה ועדכני איך יצא!

      הדס ❤

    • היי אלה
      יש סיכוי שיעבוד 🙂 קחי בחשבון שזה יצא יותר יבש לדעתי, כי הפולפה בעצם אחרי שסחטת את השקדים מהמיצים שלהם.

      בהצלחה!
      הדס ❤

  2. הכנתי ומרוב רחפנות עירבבתי את הקקאו והקינמון עם הכל.. אז בסוף יצא לי כדוריי שוקולד וציפיתי בקוקוס.. בכל זאת טעים מאוד!! (מתכון יקר אבל באמת שווה..)

  3. פינגבק: עוגה חגיגית של סילאן {דבש תמרים} ואגוזים | Pink Lady

  4. פינגבק: בקרוב! ספר מתכונים טבעוני :) | Pink Lady

  5. פינגבק: ~ כדורי אנרגיה של לימון ופרג ~ | Pink Lady

  6. פינגבק: ~ עוגת שושני שמרים של פרג וצימוקים ~ | Pink Lady

  7. פינגבק: ~ ריסז: חטיפי שוקולד ממולאים מרציפן ~ | Pink Lady

  8. פינגבק: ~ גביעי שוקולד ממולאים במרציפן ~ | Pink Lady

  9. פינגבק: ~ גביעי שוקולד ממולאים במרציפן ~ | Pink Lady

  10. פינגבק: ~ ספיישל חנוכה: סופגניות הולנדיות "אוליבולן" ~ | Vegan Lady

  11. פינגבק: ~ כדורי גזר טבעונים ~ | Vegan Lady

להשאיר תגובה

