שייק תות ירוק ומתוק

שייק תות ירוק ומתוק

עדיין לא כתבתי על גיזרת השייקים בבלוג שלי, וכמה זה דחף אותי לשנות את התפריט ואת המטבח שלי לטבעוני. אני חושבת שהדבר המשמעותי ביותר שיכל לקרות לי בשנה האחרונה הוא שצפיתי יחד עם האיש שלי בסרט "רעבים לשינוי".

שייק תות ירוק ומתוק

אי אפשר להשאר אדישים לסרט Hungry for Change ולכמות המידע העצומה שהוא מביא איתו, הוא פולש לכל שטח ידוע ומשנה את פניו לבלי היכר. הוא מטלטל את התודעה ועוזר להבין את התעלומה שהיתה סמויה מעיננו, או לפחות מעיני שלי, עד לאותו רגע ממש. ומה עם האמת? האמת מכוערת, כי כולנו רעבים לשינוי, אם זה לרדת קילו וחצי במשקל, אם זה לרצות גוף שרירי, אם זה חלום לרדת את המשקל העודף אחרי לידה, או סתם שהגוף שלנו יהיה יותר אנרגטי. הסיבה לא ממש חשובה, והעיקר הוא להבין שיש דרך קלה ובריאה לעשות זאת.

את ההשראה לשייקים מצאתי בכתבה של ציונה מלמן, על הספר "ירוק לחיים", האמת שלא ממש מצאתי, האיש שלי שלח לי את הכתבה הזו במייל כמעט לפני שנה, זמן מה לאחר שצפינו בסרט. אני מאמינה שגם לכם הסרט והכתבה יתנו השראה, ותוכלו לראות כמה זה קל, טעים ובריא להכין שייקם ירוקים.

אז הפעם הלכתי על שייק תות, הוספתי לו כמות נדיבה של עלי בייבי וכף זרעי צ'יה, אם הוא יוצא לכם מר מדיי, הוסיפי תמר או שניים. אם אתם שייקרים מתחילים אני ממליצה להמעיט בכמות הירוקים, תראו שהגוף שלכם ירצה יותר ויותר ככל שהזמן יעבור.
ותודה לעירית, חברת העל שלי, על ההשראה לכתוב את הפוסט! אוהבת אותך מותק 🙂

מה צריך?

  1. חבילת תותים שטופים
  2. חופן של עלי בייבי
  3. כף זרעי צ'יה
  4. קוביות קרח
  5. תמר או שניים {אופציונלי}

איך מכינים?

  • מעבירים את כל הרכיבים לבלנדר על העוצמה הכי גבוהה למספר דקות, אתם תלמדו בעצמכם מה טעים לכם יותר: שייק סמיך פחות או יותר, מתוק, חמוץ, מריר, העיקר שתאהבו את מה שאתם שותים. אני אוהבת להגיש את השייק בכוס גבוהה, סטייל מילק-שייק טבעוני…
  • אפשר לשלב בשייק כל פרי או ירק אחר שאתם אוהבים, ואני ממליצה להוסיף אגוזי מלך, ואפילו פירות יבשים.

לרוויה! שייק תות ירוק ומתוק

3 מחשבות על “שייק תות ירוק ומתוק

  1. פינגבק: ~ עוגת תותים טבעונית ~ | Pink Lady

  2. פינגבק: ~ שייק מנגו וקוקוס ~ | Vegan Lady

  3. פינגבק: ~ שייק ירוק חמצמץ: תפוח וקיווי ~ | Pink Lady Vegan Blog

כתיבת תגובה

