סיכום שנה טבעונית

השאלה הראשונה שעלתה לי בראש היא: איך אפשר לסכם שנה שלמה???

אבל עוד רגע מתחילה שנה חדשה, כך שנראה לי שמן הראוי להציג בפניכם את הרשומות הנצפות ביותר אצלי בבלוג. אז איך אומרים? תהנו!

המון עבר עלי בשנה האחרונה, מי מכם שמכיר אותי באופן אישי או לא מודע לחלקים מהשבילים בהם בחרתי ללכת. השנה האחרונה עברה כמו מצמוץ של עין, היא חלפה כל כך מהר שלא הבנתי איך הגעתי לסיכום שנתי שכזה. ואפילו אחד שאני ממש גאה בו, לקחתי חלק בפרויקטים שונים, חלקם יצאו מדהים וחלקם חפות אבל מכולם נהניתי ולמדתי המון.

רשומה מספר 5: פנקייק עם בלובריז טבעוני

המתכון הזה נבע מצורך עז להכין בעצמי פנקייקים טבעוניים. כאמור השינוי הגדול בתזונה שלי התחיל כמעט לפני שנה, כשחברה הציעה לי לטעום מהחלב סויה שלה בעבודה. תמיד היה בי צורך למתכון מספיק מושחת שלא יאמינו שהוא טבעוני ואפילו יהיה טעים יותר מזה החלבי.

רשומה מספר 4: עוגיות שקדים נימוחות

הצורך התחיל אחרי שלמדתי להכין חלב שקדים ונותרו לי המון שאריות פאלפ של שקד טחון. אז נברתי ובסוף הכנתי את העוגיות שקדים הללו שרק משתבחות עם הזמן…

רשומה מספר 3: לחמניות פרח ועשבי תיבול

מתכון שמתאים לגמרי לקריסמס ולא רק בגלל שסנטה מוזכר בו.

רשומה מספר 2: פאי תרד ופטה שקדים

אני תמיד נהנית לטבען מתכונים של ג'יימי אוליבר, הוא תותח על ושף בחסד עליון, מעריצה אותו על היצירתיות.

רשומה מספר 1: שותפות למטבח: מתכוני תות טבעוניים

פרויקט מיוחד של קבוצת בלוגריות טבעונית מהפייסבוק, כולן נפלאות ומדהימות – כל אחת בדרכה שלה! Cause sharing is caring!

כתיבת תגובה

