קראמבל תותים טבעוני

קראמבל תותים טבעוני

שנה אזרחית חדשה צריכה להתחיל במשהו שלא ניסיתי מעולם. אז הנה, החלטתי לנסות להכין את המנה הבאה, קראמבל התותים שהאיש שלי כל כך אוהב, עכשיו בגרסה הטבעונית שלו. מקווה שתאהבו!

מה צריך? ל-8 מנות בגודל כוס וויסקי*

לקרם:

  1. חבילת שמנת מתוקה צמחית {כמובן}
  2. 2 כפות קרם קוקוס
  3. גרידת לימון
  4. כפית תמצית וניל משובחת
  5. חצי חבילת אינסטנט פודינג וניל

לקראמבל:

  1. 16 ביסקוויטים בטעם קרמל של לוטוס

לרוטב התותים:

  1. 2 חבילות תותים
  2. כף ריבת תות
  3. כף מייפל

אופן ההכנה:

  • מתחילים מהסוף להתחלה: קודם מרסקים את הביסקוויטים, כל מנה מקבלת שתי יחידות, אני גיליתי את אמריקה הערב – ואפשר פשוט לרסק אותם בתוך השקיות שלהן ואז לפזר מעל המנה.
  • התותים: חותכים לקוביות קטנות, מערבבים עם הריבה והמייפל ושמים בצד.
  • הקרם: מקציפים את השמנת כעשר דקות במהירות גבוהה, עד לקבלת קצפת יציבה. מוסיפים את הוניל, הלימון, קרם הקוקוס והאינסטנט פודינג.
  • מתחילים בהכנת המנה: שמים 2 כפות של תותים, מעל 2 כפות של קרם ואז את פירורי העוגיות.
  • מכניסים לחצי שעה למקרר ומגישים.

קרמבל תותים טבעוני

בתאבון!

strawberry crumble

*אחרי הזלילה אפשר למזוג וויסקי משובח ולשתות לשנה החדשה 🙂

לעוד מתכוני קינוחים:

גלידוניות בננה מצופות שוקולד | גָאלֵט תפוחי עץ ואגוזים טבעוני | מוס שוקולד טבעוני | עוגיות דלעת, שוקולד ושיבולת שועל | פודינג אורז טבעוני

 
 
12 מחשבות על “קראמבל תותים טבעוני

  1. פינגבק: ~ עוגת תותים טבעונית ~ | Pink Lady

  2. פינגבק: ~ אוזני המן טבעוניות ~ | Pink Lady Vegan Blog

  3. היי.
    מאחר ואני מכינה זאת היום לאירוח,
    שאלתי אליך:
    רשמת כי יש להכניס 1/2 שעה לפני ההגשה למקרר.
    לי אישית זה נקרא ברגע האחרון.
    האם משעות אחרי הצהרים / הצהרים זה יפגע במירקם שלו/ יסמרטט אותו ?

  4. שאלות.
    1. למה קרם הקוקוס?
    2. האם הוא חיוני?
    שהרי אפשר קרם הכולל אינסטנט ושמנת צמחי.
    3. האם יצא מאד מתוק שילוב המייפל והריבה?
    4. האם לריבה שכתבת לי יש דלת סוכר?
    אני מתכננת קרמבל זה לאירוח.

    • היי מיכל! הקוקוס היה בשביל הטעם 🙂 המייפל והריבה יצאו מצויין! לטעמי לפחות, אבל אני אוהבת מתוק. ולא ידוע לי על ריבה דלת סוכר של סנט דלפור, אלו קונפיטורות, אולי תמאי של מותגים אחרים. שווה לנסות!
      תהני ומחכה לשמוע איך יצא! וגם לראות אם תרצי לשתף את התמונה.

כתיבת תגובה

