פייסבוק זה הריאליטי החדש

איזו כאפה לפנים! פייסבוק חסמו אותי לשעות הקרובות, והשד רק יודע על מה ולמה.

באמת שהייתי ילדה טובה; קמתי כל יום בזמן, הקפדתי על סטטוסים משעשעים אשר היו מגוונים בתיבול של ציניות ולפעמים גם כאב וכעס. גם שיתפתי לינקים מיוטיוב, המון שירים התנגנו להם על הקיר שלי, המון שירים שותפו עליו, המון אהבה למוסיקה. גם בירכתי את {כמעט} כולם בימי ההולדת שלהם, תראו, עם מעל 1000 חברים קצת קשה לפעמים לעמוד בקצב, מה גם שתקחו בחשבון ימי מחלה וכיוצה בזה.

אני פונה אל הלב שלך, פייסבוק יקר, אשמח לקבל אותך בחזרה, לפחות באופן זמני עד שתחליט שנמאס לך ממני, שוב.

אז החלטתי, ככה בשביל הכייף והיצירה, להעביר לך מסר ברור מאוד, פייבוק יקר: כל עוד אנחנו לא חברים אתה נשאר וורוד!

אתה מוכן להשיב את מה שלא היה שייך לי מלכתחילה?

אתה מוכן להשיב את מה שלא היה שייך לי מלכתחילה?

 

כתיבת תגובה

