קחו אותי למהומות 2012

קח אותי למהומות 2010. קרדיט צילום: פיני סילוק

לילך הזמינה אותי ואת ג'ו להופעה ביום ראשון הקרוב, חשוב שתדעו שאני בדרך כלל לא אוהבת לעשות קמפיינים על מוצרים שונים, אבל האירוע הוקם למעטרה חשובה, ולכן אני משתפת אותכם בפרטיו, ממש כאן:

אירוע ההתרמה השנתי לעמותת קרן דולב לצדק רפואי בהשתתפות:
 איפה הילד
 אסף אבידן
 מרסדס בנד
 רוקפור
 תומר יוסף
 ודי-ג'יי מיכל שר
 מנחה – יובל שרף

 עלות כרטיס – 50 ש"ח ומעלה לפי נדיבות לבכם. כל ההכנסות הן תרומה לפעילותה של עמותת קרן דולב לצדק רפואי. מכירת כרטיסים בערב האירוע בלבד.

 "קרן דולב לצדק רפואי" היא עמותה לוחמת: אין זו עמותה העוסקת בפעולות הסברה גרידא. הפעילות העיקרית שלה היא מלחמה בזירה המשפטית והפרלמנטארית, למימוש והגשמה של צדק ושוויון בתחום הרפואי. אלה הן מטרות העמותה: להעניק ייצוג משפטי חינם לחולים ולמשפחותיהם, למניעתו ותיקונו של אי – צדק במימוש הזכות לטיפול רפואי. לפעול בדרכים ציבוריות ופרלמנטאריות לקידום וליישום זכות היסוד לטיפול רפואי. לפעול בדרכים משפטיות, ציבוריות ופרלמנטאריות להשגתו ומימושו של שוויון בזכות לטיפול רפואי. לפעול בדרכים משפטיות, ציבוריות ופרלמנטאריות להרחבת הזכות לטיפול רפואי.

 עוד על העמותה באתר הבית שלנו:
http://www.dolevfoundation.org/

קבלו טעימה קטנה מהלהקה החביבה עלי, מבין כל החמישה:

כתיבת תגובה

