משמעות הזמן

בזמן האחרון היה קשה לי לכתוב.

זמן. מי יכול להגדיר לי אותו כשאני חיה במירוץ המטורף של החיים, מי יכול להגדיר לי מהי שעה? מהו שבוע? איך לעזאזל אני לא מצליחה לכתוב כמה חודשים טובים ואז זה שוטף אותי כמו אחוזת דיבוק?

אז התישבתי לעשות לי סדר במחשבות שהחלו לשטוף אותי, כמעט כמו הגשם ששוטף את המדרכות בדרך השלום – והן צריכות שטיפה רצינית, תאמינו לי.

התמתחות אחת על הכיסא, ושוב חוזרת לכתוב.

אז איך הייתם מגדירים זמן? באמת, אפשר בכלל לכמת את המילה הזו? תחשבו שזמן זה מושג מאוד מוגדר ורציונלי, מאוד תחום ב"זמן", בקצב מסוים. לפעמים לזמן אין משמעות ולפעמים אמחמו מייחסים לו יותר משמעות מלעצמנו ממש, לפעמים הוא מגיע לאט, לפעמים ממהר יותר מהרגיל.

זמן יהיה מלחיץ, מרגיע, מנחם, מדחיק, או כל דבר שתרצו – אם באמת תאמינו בזה. כל מה שיפה בזמן הוא שאי אפשר לאחוז בו, הוא כמעט ולא מורגש אך הכי יקר לנו בחיים. העיקר שתזכרו שהזמן הוא בעצם גורם זמני, לכן, גם הוא, כמו כל דבר אחר בחיים –  יעבור בסופו של דבר.

2 מחשבות על “משמעות הזמן

  1. הפסקתי להגדיר ….
    אני מסתכל על הזמן כמשהו שנימא פה בין אם אני רוצה או לא ….
    ברגע שהפסקתי להיות כבול אליו …איכשהו …נעשה לי טוב יותר …

להשאיר תגובה

