הבחירות שלנו באמת משפיעות עלינו? או שזה ההיפך?

לאחרונה יוצא לי להיתקל בהרבה חברות ילדות ש{מה לעשות, גדלתי בעיר קצת… מיושנת} נישאו ואפילו הספיקו להביא לעולם כמה ילדים קטנים. באופן אישי- הייתי רוצה לראותם שעתיים בשבוע ודי. זה לא שאני שונאת ילדים, להיפך, אני מאוהבת בהם. יש להם קסם מאוד מושך והם כאלו תמימים אבל מלאי חוכמה וראייה לעומק, אני פשוט לא מוכנה שאחד כזה יכנס לחיי במשרה מלאה.

זה הזמן שלכם להרים גבה.

זה הזמן שלי לכתוב שיש לכל אחד את הזמן שלו להיוולד, וגם למות. הבחירות שאנחנו עושים בין לבין- תלויות בנו בלבד. הבחירות הן אלה שמשפיעות עלינו בעתיד, וכן הן ישפיעו {כנראה} גם על בחירות נספות שנקח. וברור לי שכל בחירה שקודמת לרעותה כנראה תשפיע על הבאה, ושוב ושוב. כמו גלגל כזה, או כדור של שלג שמתגלגל במידרון תלול, ורק לנו יש שליטה עליו.

החיים שלי לא יכולים להיות יותר מלאי תוכן וצבע. יש לי משרה מדהימה, בסביבת עבודה כייפית ומבינה, חבר שתמיד תמיד תמיד יודע. ותמיד תמיד תמיד מבין. {סוג של מלאך על האדמה, אבל בטח לא תאמינו לי שיש לו כנפיים}. יש לי משפחה אוהבת וחמה, שתמיד יבינו ויהיו שם כשאצטרך. יש לי חברות טובות שתמיד אפשר לסמוך עליהן. יש לי הכל. באמת, אני רצינית לגמרי- החיים שלי מלאי צבע ותוכן. אז למה להעמיס עליהם?

החיים באופן מפתיע, תמיד ידעו ללמד אותי לקחת את הנתיב הנכון, גם שהוא היה לא-מתאים, ידעתי לפנות לדרך חדשה. היום אני יודעת שאני בדרך הנכונה לי, בלי קשר לחייהם של אחרים – אלא מתוך מודעות אישית שלי.

אני אוהבת את עצמי, ואתם? אוהבים את עצמכם?

מחשבה אחת על “הבחירות שלנו באמת משפיעות עלינו? או שזה ההיפך?

  1. איזה רשומה כיפית ….
    זוכרת לפני הרבה זמן אמרתי לך שלא היתי מוותר על כלום
    על הטוב על הרע ועל המכוער ….ששאלת למה עניתי זה מה שעשה אותי למי שאני היום ….
    ואני מרוצה ממי שאני היום כך ש ….כן … 🙂

להשאיר תגובה

