מאפינס שוקולד ואוכמניות טבעוני

מאפינס שוקולד אוכמניות

עבר זמן מה מאז שהכנתי מאפינס עם שוקולד, עד שנתקלתי במתכון שעשה לי חשק כי הוא ממש קלי קלות! כמובן שטבענתי את המתכון, מיני מאפינס שוקולדשל מור, וגם קצת שיניתי מרכיבים אבל זה לגמרי בהשראתה.

ונכון שאומרים שתמיד צריך לתכנן את מה שאופים מראש? ושתמיד צריך לדאוג שכל המוצרים יהיו פיקס כמו במתכון? אז אומרים.

בין יתר הדברים שאני אוהבת לעשות במטבח זה לאפות, והכי אני אוהבת – לאלתר, אומנם באפייה תמיד מומלץ לדבוק במתכון שאתם מקבלים, אבל הדרך שלי דווקא הוכיחה את עצמה לא פעם אחת, אולי כי יש לי כישרון להציל כישלונות אפייה, אולי כי יש לי מזל, בכל מקרה עבורי זה כייף גדול לאפות ואני בטוחה שלא אפסיק בקרוב…

>> מאפינס בננה, אגוזים ושוקולד טבעוניים

מאפינס שוקולד אוכמניות

מה צריך?

  1. 1 כוס קמח לבן תופח 
  2. 2 כפות אבקת קקאו
  3. 1/4 כוס סוכר חום 
  4. 1/4 כפית מלח
  5. 1/2 כפית קינמון טחון
  6. 1 כף שבבי קוקוס
  7. 1/4 כוס שמן זרעי ענבים
  8. 1/2 כוס קפה חם (כף קפה מומסת במים חמים)
  9. 1 גביע מעדן אלפרו שוקולד
  10. חופן נדיב של אוכמניות קפואות

איך מכינים?

  • מחממים תנור לחום של 180 מעלות.
  • מערבבים את כל החומרים היבשים בקערה גדולה, מוסיפים אליה את הרטובים כשהאוכמניות תמיד ישארו לעירבוב האחרון. 
  • מוזגים לתבניות מאפינס, מכניסים לתנור ל-25 דקות או עד שקיסם יוצא יבש עם מעט פירורים עליו. מחכים כעשר דקות לצינון ומגישים.

בתאבון!

מאפינס שוקולד אוכמניות

לעוד מתכוני מאפינס מהבלוג:

מאפינס טבעוני עם פירות יבשים | מאפינס תפוח עץ וחמוציות טבעוני | ספיישל יום פטריק הקדוש: מאפינס קיווי | מיני מאפינס שוקו-וניל | מאפינס תפוחים ודבש תמרים או: ראש השנה 2013 | זו העונה: מאפינס טבעוני עם דובדבנים | מאפינס לוטוס קרמל עם פקאנים ומקדמיה

11 מחשבות על “מאפינס שוקולד ואוכמניות טבעוני

  1. פינגבק: ~ מוס שוקולד טבעוני ~ | Vegan Lady

  2. פינגבק: ~ ממרח שוקולוז או: נוטלה טבעוני ~ | Vegan Lady

  3. פינגבק: ~ בראוניז חמאת בוטנים או: מה עושה פה שעועית? ~ | Vegan Lady

  4. פינגבק: ~ מאפינס תפוחים ודבש תמרים או: ראש השנה 2013 ~ | Vegan Lady

  5. פינגבק: ~ חטיף חמאת בוטנים, בייגל'ה ושוקולד ~ | Vegan Lady

  6. פינגבק: ~ מאפינס תפוח עץ עם חמוציות ~ | Vegan Lady

  7. פינגבק: ~ זו העונה: מאפינס טבעוני עם דובדבנים ~ | Vegan Lady

כתיבת תגובה